Babysitter

Igår när jag kom hem från skolan med tåget, ca 15:20, så gick jag direkt hem till mamma och hängde där innan Jossi och jag skulle uppe till dagis för att möta N och hans pappa. Vi åkte ut på landet, inte så långt dock, och så mockade vi med en tjej som har sin häst där. Det gick bra för Jossi och mig trots att det var längesen jag var i ett stall. Efter att Jossi åkt hem så åkte föräldrarna på ett årsmöte så då var jag ensam med N. Storasysterna E kom hem runt 20 och vi kollade då på en film och åt lite popcorn. Efter filmen var det läggdags för N och E. Jag var hemma ungefär 22:15 och var supertrött. Det var bara att borsta tänderna, tvätta av sminket och gå och lägga sig.

Imorse var det jobbigt att stiga upp, jag var riktigt trött och var tvungen att ta en dusch. Piggnade till rätt snabbt sen. Idag i skolan så pratade vi jämställdhet och diskriminering. Vi kollade också på en film om just det. Vi fick sluta vid 14. Det var riktigt skönt för jag var såååå trött. Är fortfarande lite trött så det blir bara att vara hemma och kolla på tv ikväll. Förresten, inte långt kvar till helgen nu och då träffar jag två fina vänner! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0