Helg

Idag när klockan ringde så sken solen och det gjorde mig riktigt glad. Igår sken solen också och igår så var vi pirater på Kulturhuset på Lördagsgodis. Det var succé! Stort publikrekord! Det var runt 300 pers där och det var såååå kul! Det går knappast att beskriva hur kul det var asså! Barnen älskade det! Dem kom fram till oss efteråt och en del ville prata och en del ville fota oss. En del gick upp på scenen och lekte pirater och utforskade rekvisitan. Åh sån glädje! All slit och all stress är så värt det när resultat blev så här bra!
När jag kom hem så sov jag en stund eftersom att det var värt det så tog det rätt mycket på krafterna. På eftermiddagen/kvällen blev det 30 årskalas för två stycken. Det bjöds på en massa godsaker. Jag åt mig riktigt mätt. Efter det åkte jag och min kära vän L och köpte oss en varsin kyckling- och kebabsallad. Vi åt det framför Melodifestivalen. Lisa Miskovsky och Danny gick vidare, dem var riktigt bra!
Idag var det att stiga upp tidigt och gå till kyrkan. Vi visade upp en del ur piraterteatern idag för de som kanske inte var där igår. Även denna gången var det riktigt kul! Jag och F hjälpte till i söndagsskolan och vi spenderade tiden på Mejeriet. En del barn spelade wii, en del klättrade på klätterväggen, en del spelade biljard på det mest unika sätt och jag sjöng singstar med en del av de äldsta. Jag sjöng inte alls fint men vad gjorde det, kul var det iallafall och det är ju huvudsaken! Efter mötet var det lunch i kyrkan. Åååh så gott det var! Efter det blev det en väldigt god kaka som slank ner. Årsmöte på det också. Ikväll blir det häng med två vänner, kanske vi kollar film eller spelar spel. Hursomhelst så blir det trevligt!


Här kommer det lite bilder som tagits under helgen.

På fredagsmorgonen åt jag Ben and Jerry's

Hängde sen hos mamma och co. På kvällen övade vi inför lördagen.

The big day! Upp tidigt för att öva och fixa innan det var dags.

Och idag sken solen så vackert.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0