Onsdag

Har tyvärr inte blivit så mycket uppdatering här på bloggen men har varit i skolan hela veckan och när jag kommit hem så har det varit annat jag skulle iväg på. Men idag så har jag varit hemma pga migrän. Gick och la mig igen och som tur var så var det borta när jag vakna. Då satte jag igång och städa lite, behövdes. Var hemma hos mamma innan tidigare i eftermiddag/kväll eftersom syrran fyller 18 idag. Vi åt mat som Jossi lagat, det var så gott! Lite efterrätt på det och så paket. Hon tyckte om det hon fick av mig. Sen bar det av mot backen med lite folk för bräda. Jag åkte dock inte ikväll, kände inte så mycket för det men trevligt att ändå vara med. Vi grillade korv också. Nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt. Imorgon och på fredag är jag "ledig", vi har fått hemuppgifter så är inte direkt helt och hållet ledig men lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0