still bright, still colorful

Har varit så trött i huvudet efter allt som varit och har då inte haft orken till att skriva något här. Det är lite bättre nu så det får bli en liten uppdatering medan man har lite ork.
Torsdagen och fredagen i skolan bestod av grupparbete och vi fick sluta tidigt båda dagarna, yay! I fredags kväll var jag hos min kära vän L och vi kollade på The Voice Sverige. Lördagen bestod av en stund ute på landet, häng hos mamma och sist mys hos EochA med god mat och Melodifestivalen. Kvällens favoriter gick vidare till final, Ulrik Munther och David Lindgren. De var riktigt bra! Förra veckans favoriter gick också vidare.
Söndag idag och jag har tagot sovmorgon, sov dock inte så länge men längre än vad det blir på vardagarna. Under förmiddagen har jag tagit det lugnt och lyssnat på musik. Senare blir det kyrkan, jag och min kära vän L ska fixa lite innan med allt. Blir nog en bra dag tror jag!


Längtar till de lite mer varma dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0