Winter wonderland

Idag är en sån vacker vinterdag! Solen skiner så där underbart så det gnistrar riktigt vackert, snöflingor faller sakta ner mot den snöklädda marken och man kan inte annat än att älska vintern trots att det är typ 15 minus ute. Önskar jag hade en superbra kamera så jag kunde ta ett kort och föreviga detta. Men icke sa nicke det har jag ej, men ska nog ta en bild med mobilen sen iallafall. En liten del av det vackra kanske fastnar i en mobilbild.

Iallafall så var det ingen skola igår och ingen idag heller, vi har hemstudie men idag ska jag en sväng till skolan för ett samtal med läraren. Alla har fått en tid under igår och idag. Min vän E kommer skjutsa oss dit. Oss? Jo, min pappa är här hos mig och hälsar på. Han kom igårkväll. Ikväll blir det Mejjan, mycket trevligt. Backen öppnar ikväll också så en del av Mejjan teamet kommer vara där och sedan när backen stängt blir det After ski på Mejjan. Tror det kommer bli en supermysig kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0