Åkt snowboard för första gången!

Pluggar ju lite nu och i måndags började vi med att vara där i två timmar igår var vi där i ca fyra timmar och idag fick vi sluta en timme tidigare. Just för att det är första veckan, tycker jag var så nice! Så jag kom hem strax efter 16 idag, skönt. Fixade lite lappar och fick lite hjälp med det. Sen bar det av hem till EochA för provning av bra ytterkläder. Vi skulle nämligen till en pulklabacke och åka snowboard. Dock inte bara vi tre utan ett helt gäng! Jag har inte varit direkt inställd på att testa på snowboard, har alltid velat men ah iallafall. Jag testade och det var så kul, jag var kanske inte så jättebra men det var sjukt kul! Vill ut och åka mer! Haha man blir verkligen helt fast, så hoppas på fler turer ut. Vi grillade korv med bröd och marshmallows också! Det var en riktigt rolig och trevlig kväll! Nu måste jag gå och sova om jag ska orka upp imorgon, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0