Angry Birds, Wordfued, Gold Miner, Bubble Shooter

När man har en android mobil så finns det många roliga spel att hämta ner från Market och passar ju perfekt när man har tråkigt. Jag har blivit fast i är Angry Birds. Det är inte så speciellt nytt men testade det när den kom ut men tyckte inte att det var något märkvärdigt men när jag körde på mobilen så är jag helt fast. Öppnar nya "banor" hela tiden. Det är jättekul och har man tråkigt så kan man bara ta upp mobilen och spela lite, man lär inte bli så uttråkad då man är så envis att man måste klara bana efter bana.
Ett annat spel som är skojigt är Wordfued. Hur kunde gamla Alfapet bli så roligt? Behöver man egentligen säga så mycket om Wordfued än att man blir helt fast, typ besatt. Kul är det också.
Gold Miner är ett spel jag hittade på någon spelsida för många år sedan, jag fastnade på direkten och kunde sitta framför datorn och köra på ett bra tag. Dock är det lite svårare på mobilen eftersom det blir en så mycket mindre skärm men vad gör det när det är kul.
Bubble Shooter började jag spela när jag gick på gymnasiet. Ett par andra i min klass hade hittat spelet och när vi testat var vi beroende. Mellan lektionerna och när man hade tid satt man framför datorn och spelade Bubble Shooter, dock var detta inte det ända vi gjorde på rasterna men det blev väldigt mycket av det. Till och med min svenskalärare spelade det, lite häftigt. Dock har jag inte BS på mobilen utan spelar det på en sida på nätet ibland när jag har lite tråkigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0